De meest gestelde vragen:
1.Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
2.Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
3.Kan ik de producten eerst zien voor ik bestel?
4. Wanneer krijgen jullie de producten binnen die niet op voorraad zijn?
5.Ik weet niet welke kleur het best bij me haar past, hoe kan ik toch geholpen worden?
6.Kan ik de bezorgtijd bepalen?
7.Hoe zit het met verzending en retourneren?
8.Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
Antwoorden:
1. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Klarna Online Bankoverschrijving (Ideal)
U betaalt via internetbankieren.
Klarna Creditcard
U betaalt met uw creditcard.
Klarna Automatische incasso
U machtigt Klarna het bedrag van uw rekening af te schrijven.
Klarna Achteraf Betalen
U betaalt achteraf binnen 14 dagen.
PayPal
U betaalt met uw gekoppelde bankrekening, gekoppelde creditcard of een PayPal -rekening waar u uw tegoed op plaatst.
2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Naar Nederland
Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17:00 uur, zijn binnen 24-48 uur in huis (m.u.v. zondag en industriegebieden op zaterdag.) U ontvangt na 18:00 uur een track & trace, zodat u de bestelling kan volgen.
(Let op! Bestellingen geplaatst in het weekend worden maandag in behandeling genomen)
Bestellingen worden niet bezorgd op maandag. Als u het eerste leveringsmoment mist ontvangt u een briefje in de brievenbus. Uw pakket wordt afgeleverd bij het dichtsbijzijnde postkantoor. Deze blijft hier 7 dagen liggen alvorens het retour wordt verstuurd naar ons.
Uw pakket wordt aangetekend verzonden. Kleine pakketten passen door de brievenbus. Dit geldt alleen voor enkele accessoires artikelen.
Wij hebben géén invloed op de bezorgtijden! WIj zijn te allen tijde afhankelijk van PostNL
Naar België
Pakketten naar bedrijven horen een juist adres te hebben MET naam geadresseerde en bedrijf.
Wanneer dit onjuist of onvolledig is wordt het pakket direct retour verstuurd.
To other countries:
We are dedicated to ship the products to our valuable customers by reliable, low-cost and fast delivery service we corporate with. The general deliver time and cost are listed as following. You may choose priority delivery by Postnl (Dutch Post) or express service by KDZ when you check out. Please keep in mind that in some circumstance, packages might arrive late.
All packages we ship are trackable.
For PostNL shipments, you may track via this link: https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken
Country | Priority by Postnl | Express by KDZ | ||
Working days | Cost | Working days | Cost | |
Netherlands | 1-2 | € 5.95 | ||
Belgium | 1-2 | € 9.95 | ||
Luxemburg | 1-2 | € 11.25 | ||
Germany | 2-3 | € 9.95 | 1-2 | € 15.00 |
France mainland | 2-3 | € 13.00 | ||
Austria | 3-4 | € 11.00 | 1-2 | € 19.00 |
Denmark mainland | 2-3 | € 13.00 | ||
Sweden | 1-2 | € 19.00 | ||
Finland | 1-2 | € 19.00 | ||
Italy | 3-6 | € 15.00 | 1-2 | € 19.00 |
Spain mainland | 1-2 | € 19.00 | ||
Portugal | 1-2 | € 19.00 | ||
Poland | 1-2 | € 19.00 | ||
Greece mainland | 1-2 | € 19.00 | ||
Slovenia | 1-2 | € 19.00 | ||
Bulgaria | 1-2 | € 19.00 | ||
Romania | 1-2 | € 19.00 | ||
Ireland | 1-2 | € 19.00 | ||
Estonia | 2-3 | € 19.00 | ||
Latvia | 2-3 | € 19.00 | ||
UK | 2-4 | € 13.00 | 1-2 | € 19.00 |
Switzerland | 1-3 | € 25.00 |
3 Kan ik de producten eerst zien voor ik bestel?
Ja, dit is mogelijk. U kunt per mail of telefonisch aangeven wanneer u op afspraak bij ons in de showroom langs wilt komen. Wij zullen dan een afspraak voor u inplannen. Alle producten in de showroom kunnen ook direct worden gekocht.
4 Wanneer krijgen jullie de producten binnen die niet op voorraad zijn?
Zodra de voorraad van een bepaald product begint op te raken bestellen we dit direct bij de fabriek. Normaliter komen de producten altijd binnen 2 weken binnen. Wij doen ons uiterste best om alle kleuren en modellen op voorraad te houden. Echter kan het voorkomen dat de transport vertaagd is of dat de fabriek gesloten is wegens vakantie. Hier kunnen wij helaas niks aan doen.
5 Ik weet niet welke kleur het best bij me haar past, hoe kan ik toch geholpen worden?
Bij elk product in de webshop vindt u een foto van onze kleurenkaart. De beschrijvingen van de kleuren zijn slechts een indicatie.
Mocht het te onduidelijk zijn, kunt u een proefpakket bestellen. U ontvangt thuis losse strengen extensions zodat u de kleuren kunt zien.
U kunt ons ook een mail of Whatsapp sturen met een foto van uw haarkleur. Let op! We dienen duidelijke foto's van de achterkant van uw haar te ontvangen, in ZIJN GEHEEL.
Uw haar moet vanaf het gehele hoofd tot en met de punten op de foto te zien zijn.
Deze foto's moeten in het daglicht zijn gemaakt ZONDER flits.
Wij kunnen op die manier met u meekijken en een advies geven. (let op dit is slechts een indicatie).
Mocht dit vooralsnog onduidelijk zijn raden wij u aan om een afspraak voor in de showroom te maken, waar u alle producten kunt zien en kopen.
6 Kan ik de bezorgtijd bepalen?
Wij hebben géén invloed op de bezorgtijden! Wij zijn te allen tijde afhankelijk van PostNL.
U ontvangt na 18:00 uur een track & trace code per mail, zodat u de bestelling kunt volgen.
7 Hoe zit het met verzending en retourneren?
Bestellingen op werkdagen voor 17:00 uur geplaatst worden dezelfde dag verzonden.
Vaak is uw bestelling de volgende werkdag en zaterdag geleverd. De levertijd is normaliter 24 uur, met uitloop 48 uur.
De verzendkosten zijn gratis boven de €50,- bij verzending binnen NL en gratis boven de €80,- bij verzending naar BE. Anders zijn deze kosten €4.95 bij verzending bij binnen NL en €6.95,- bij verzending naar BE.
U kunt de gekochte goederen binnen 14 dagen retourneren, mits het in oorspronkelijke staat, intact en ongebruikt is MET originele bon of factuur.
Alle producten mogen uit de doorzichtige verpakking worden gehaald. De producten kunnen eenvoudig weer in de doorzichtige verpakking worden teruggeschoven en dichtgemaakt.
De verzegeling (gouden bandjes/ doorzichtige tie wrap) om de bovenkant van de extensions mogen niet worden verbroken en het haar moet zich nog in intacte en originele staat (met beschermzak en intacte verpakking met kaartjes)bevinden.
Voor cosmetica geldt dat deze NIET gebruikt mogen zijn.
Als u uw gehele bestelling wenst te retourneren zullen wij na ontvangst en controle het gehele aankoopbedrag terugstorten. Dit kan 3-5 werkdagen in beslag nemen. Als u een gedeelte van de bestelling terug stuurt ontvangt u na controle alleen het geld van de geretourneerde producten retour.
De producten mogen in dezelfde verpakking worden teruggestuurd met bijgesloten Retourformulier.
U brengt het pakketje naar het postkantoor en verstuurt het naar ons adres. De retourkosten komen voor de rekening van de klant. Wij raden u met klem aan het pakket aangetekend te retourneren. Dit wil zeggen met een track & trace code. Op die manier kunt u het pakketje volgen. Mocht het pakketje niet aangetekend geretourneerd zijn en het gaat zoek, zijn wij niet aansprakelijk en kunnen wij verder niets voor u betekenen. Bewaar altijd uw afgiftebewijs.
U ontvangt een bevestigingsmail als het pakket bij ons is aangekomen. Het bedrag van de producten worden binnen 3-5 werkdagen teruggestort. Let erop dat het verwerken van een retour tot 2 weken tijd (14 dagen)in beslag kan nemen.
Let op! Als het product niet meer in oorspronkelijke staat is, gebruikt is of de doorzichtige bandjes/tyrib/ gouden elastieken en/of bandjes(de verzegeling) om het haar los zijn of ontbreken, kunnen wij niets voor u betekenen. De reden hierachter is dat wij het haar om hygienische redenen niet weer kunnen verkopen. Het is voor ons ook duidelijk en direct zichtbaar of de gouden bandjes/elastiekjes(seal) zijn losgemaakt/ verwijderd. Wij zullen u dan het haar terugsturen. Weigert u dit pakket of stuurt u het terug? Dan zijn allebei bijkomende kosten, ook voor het opnieuw terugzenden voor rekening van de klant!
8 Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
Contacteer ons binnen 8 dagen na ontvangst. Wanneer wij later bericht krijgen kunnen wij niets meer voor u betekenen ivm een onderzoek die wij kunnen instellen. Dit geldt ook bij problemen bij de levering !
Uw bestelling klopt niet: Maak een foto van de gehele bestelling (in orginele staat) en stuur ons dit toe per e-mail. Als wij hebben bevestigd dat het inderdaad niet de juiste producten zijn kunt u op onze kosten de producten retour sturen. Wij zullen u daarna de juiste producten toesturen. Wij moeten altijd eerst de onjuiste producten retour otnvangen voor wij u de juiste weer toesturen.
U hoeft niets te betalen voor onze fout. Wij zullen onze uiterste best doen om onze fout zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Let op! U bent verplicht ons de verkeerd geleverde goederen binnen 8 dagen te retourneren.
Let op! Als het product niet meer in oorspronkelijke staat is, gebruikt is of de doorzichtige bandjes/tyrib/ gouden elastieken en/of bandjes(de verzegeling) om het haar los zijn of ontbreken, kunnen wij niets voor u betekenen. De reden hierachter is dat wij het haar om hygienische redenen niet weer kunnen verkopen. Het is voor ons ook duidelijk en direct zichtbaar of de gouden bandjes/elastiekjes(seal) zijn losgemaakt/ verwijderd. Wij zullen u dan het haar terugsturen. Weigert u dit pakket of stuurt u het weer terug naar ons? Dan zijn allebei bijkomende kosten, ook voor het opnieuw terugzenden voor rekening van de klant!
9 Heb ik garantie?
Wij geven géén garantie op ons haar. Wij geven u alleen de garantie dat wij 100% human hair verkopen.
De reden hiervan is dat het een menselijk product is en hier geen standaard garantie op te geven is. Daarnaast is het lastig te bepalen hoe en op welke manier het haar is verzorgd. Vaak zijn klachten te wijten aan het verkeerd gebruiken van verzorgingsproducten of onjuiste verzorgingsproducten. Informeer dus altijd goed hoe de extensions moeten worden verzorgd.
We adviseren in ieder geval de juiste verzorging te gebruiken, de bondings niet korter te knippen bij Wax en Microring extensions, het haar niet te bleken en gelieve het haar niet te verven. Indien u besluit te verven het liefst van licht naar donker en niet andersom. Onze extensions kunnen tegen kleuringen, echter net als met het eigen haar kan het verkeerd uitpakken. Het kan zelfs voorkomen dat de kleuringen niet pakken.
Zo min mogelijk stijlen, krullen en föhnen om te kwaliteit te behouden.
10 Hoe verzorg ik het haar?
Anders dan met het eigen haar hebben extensions altijd goede voedende verzorgingsproducten nodig (zoals op lichte siliconenbasis). Extensions kunnen namelijk niet meer worden gevoed via de hoofdhuid zoals het eigen haar.
Verzorg en voedt het haar goed door een voedende shampoo en ALTIJD AFSLUITEND een voedende conditioner te gebruiken. Gebruik éénmaal in de week een masker. Andere verzorgingsproducten zoals een serum zullen extra zorg geven voor nog langer plezier van de extensions.
Kan het haar daarnaast altijd 's ochtends en 's avonds uit met een hairextensions borstel. Deze borstel is speciaal gemaakt zodat het haar goed, ongeacht welk systeem u heeft, kan worden uitgekamd.
Voornamelijk in de zomer en winter kunnen de meeste klachten ontstaan oa. door warmte, kou, chloorwater etc.
Lees hier meer over de verzorging.